اجتماعی

“کاتبان روایت انقلاب” به خانه اتحادیه می‌روند

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب از بر پایی رويداد هنري "كاتبان روايت انقلاب" در خانه اتحادیه خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده سازی پایتخت برای برپایی هر چه باشکوهتر در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، رويداد هنري “كاتبان روايت انقلاب” (خوشنويسي مضامين انقلابي بر روي پارچه به مناسبت گرامي‌داشت دهه مبارك فجر) در پایتخت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خانه اتحادیه میزبان هنرمندان جهت برگزاری این رویداد خواهد بود، ادامه داد: این رویداد هنری به مدت 5 روز و از از تاريخ سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه لغايت شنبه 8 بهمن‌ماه، با حضور تعداد 20 هنرمند برگزار می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا