اجتماعی

تاکید شهردار تهران بر حفظ رویکرد فرهنگی و گردشگری اراضی عباس آباد

به گزارش ساختمان آنلاین، همزمان با نخستین بارش برف زمستانی‌ در تهران دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران با همراهی سید محمد حسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد و حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از پروژه‌های فرهنگی، گردشگری و نوآورانه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ بازدید شهردار تهران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح و از میدان مشاهیر آغاز شد و بازدید از پهنه غربی همچون بوستان نوروز، آسمان‌نمای گنبد مینا، بوستان اکو، پل طبیعت، بوستان آب و آتش و اقیانوس پارک در ادامه صورت گرفت.
ضمن اینکه معرفی و بازدید از پروژه‌های بوستان فناوری‌های دیجیتال (پویا مهر)، خانه خلاق هزاره، رواق (بازار گل سابق) و هتل دیدار نیز در ادامه مورد بازدید شهردار تهران قرار گرفت.
بازدید از پهنه شرقی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نیز در دستور کار قرار گرفت و بازدید از بوستان طالقانی، گذر فرهنگ، کوشک باغ هنر، خانه شعر و ادبیات و بررسی پروژه‌های پارکینگ فرهنگ، پروژه بنیاد دایره المعارف و بوستان فلسفه و دماوند و پروژه باغ موزه جواهرات بانک مرکزی از دیگر برنامه‌های بازدید صبح امروز شنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۱ شهردار تهران بود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا