اجتماعی

اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره شهری و کسب رضایتمندی شهروندان

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی یکی از راهکارهای رایج تامین پارکینگ در کلانشهرها است که به دلیل ظرفیت بالا و استفاده بهینه از فضا بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بر ضرورت تکمیل این پروژه جهت استفاده شهروندان تأکید کرد و افزود: تعیین تکلیف و اتمام پروژه‌های نیمه کاره در پایتخت، اولویت شورای شهر و مدیریت شهری است و حداقل کار ما این است پروژه‌های موجود در شهر را تمام کنیم تا مردم احساس رضایت کنند.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه تامین پارکینگ مورد نظر برای پردیس سینمایی ملت، پارک ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی – دسترسی به پردیس سینمایی ملت، پارک ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی از تونل نیایش را مهمترین هدف احداث این پروژه خواند و گفت: به دلیل همجواری با بیمارستان شهید رجایی و پردیس سینمایی ملت تقاضای جدی برای تکمیل این پروژه وجود دارد و می بایست در کنار توجه به تکمیل هرچه سریعتر آن دسترسی های مناسبی برای سهولت استفاده شهروندان درنظر گرفته شود.
گفتنی است پارکینگ طبقاتی نیایش در مساحت ۵۶۰۰ مترمربع، سازه‌ای ۱۱ طبقه ای با ۹ طبقه پارکینگ در تراز منهای یک و ۲ طبقه تجاری در تراز مثبت یک است، با بهره برداری از این پروژه، فضای موردنیاز برای پارک بیش از ۱۲۷۸ دستگاه خودرو تامین شده و به این ترتیب امکان مراجعه کم‌دردسر شهروندان به پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی تسهیل خواهد شد.
پارکینگ‌ها از طبقه منفی یک آغاز و در منفی ۹ تمام می‌شود، ارتباط آن در طبقه منفی یک با بزرگراه نیایش است و در قسمت منفی ۹ به تونل دسترسی وصل می‌شود؛ این پروژه تا کنون بیش از ۴۵درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر عملیات خاکبرداری از طبقه منفی ۵ در حال انجام است.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا