اجتماعی

میزبانی منطقه ۱۵ از جاماندگان اربعین حسینی با برپايی 2 موکب

به گزارش ساختمان آنلاین:   به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سيد مهدي صباغ ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به شهروندان گفت: مراسم راهپیمایی شنبه 26 شهریور ماه مصادف با روز اربعین حسینی از ساعت 8 صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز و پس از طی مسیر مشخص شده در  حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به پایان می رسد.

به گفته او؛ شهرداري منطقه 15 با استقرار دو موکب در میدان خراسان و چهارراه تیردوقلو با  ارائه خدماتی از قبیل فرهنگی ، سلامت ، بانوان ، مشاوره و … پذیرایی،  ميزبان شهروندان و علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت است.

صباغ اضافه کرد : فعالیت این موکب ها تا ظهر روز اربعین به زائران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت ادامه می یابد که منطقه 15 در مسیر شماره یک از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با مشارکت مناطق 7 ، 12 ، 13، 14 ،16 و 20 آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

او به تشریح ساير برنامه های ايام اربعين حسيني اشاره کرد و افزود : برگزاری مراسم بدرقه و استقبال از زائران سیدالشهدا در طول ایام اربعین حسینی در مراکز تجمع نظیر مساجد و پایانه ها و … و هماهنگی ثبت نام این عزیزان در سایت خادم منتظر، برگزاری پویش فرهنگی رسانه ای سلام یا مهدی (عج) با شعار انا من حسین (ع) با موضوع نشر محتوای رسانه ای ، متنی، گرافیکی و تصویری در فضای مجازی و هماهنگی با سخنرانان و مداحان به منظور تبیین مفهوم انتظار و رابطه آن با اربعین حسینی و فضاسازی و تبلیغات محیطی سلام یا مهدی، تولید و توزیع اقلام فرهنگی و کمک به انتشار و توزیع گسترده سرود سلام فرمانده و هیئت دهه نودی های در هیئات و مساجد و …. از جمله برنامه های این ايام بوده است.

شهردار منطقه ادامه داد: برگزاري دوره های آموزشی خود مراقبتی ویژه زائرین اربعین، برگزاری تورهای زیارتی به مناسبت اربعین حسینی ،  برپايي پیاده روی همراه با غبار روبی از مزار شهدای گمنام معظم، برپایی میز خدمت سلامت محور (تست فشار خون ، توزیع بروشورو …) و اعزام هیئت های دانش آموزی به کربلاي معلي نيز در اين هفته انجام شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا