اجتماعی

بررسی موضوعات آموزش و پرورش لواسانات در آستانه بازگشایی مدارس/ ارزیابی چالش‌ها و فرصت‌های نیکنام ده

به گزارش ساختمان آنلاین:  نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای اسلامی شهرستان شمیرانات شرکت کرد. در این جلسه موضوعات پیش روی آموزش و پرورش شهر لواسانات مورد بررسی و راهکارهای برون رفت از مشکلات در این حوزه ارائه گردید.
در همین خصوص نرگس معدنی پور گفت: آموزش و پرورش یکی از مهمترین ارگان های کشور به حساب آمده و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه می بایست آموزش و پرورش را در حوزه بودجه تقویت کرد، خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش بعد از خانواده مهمترین نهاد تربیت نسل است و ضرورت دارد تا مطالبات لازم از دولت به منظور حل مشکلات این نهاد انجام شود.
در این جلسه به موضوعاتی چون کمک شهرداری به مدارس و رفع نیازهای فنی و عمرانی آنها، مسائل مربوط به سرویس معلمان شهرها و روستاهای شهرستان و نحوه تامین آن و… با حضور رئیس آموزش و پرورش بخش لواسانات و قائم مقام اداره آموزش و پرورش منطقه یک پرداخته شد.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه حضور در شهرستان شمیرانات از روستای نیکنام ده بازدید و در جلسه شورای این روستا به منظور بررسی مشکلات روستای نیکنام ده حضور یافت.
در این جلسه موضوعات مهم مدنظر اعضای شورای اسلامی روستای نیکنام ده درخصوص آب شرب و فاضلاب این روستا و هزینه های مترتب بر این روستا و روستاهای دیگر در حوزه تولید زباله هایی که بواسطه حضور گردشگران تهرانی بر این روستا تحمیل می گردد، بحث و گفتگو شد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا