اجتماعی

لوکوموتیو شهرداری تهران روی ریل کارآمدی/ شاهد جیغ‌های بنفش و رنگارنگی هستیم

به گزارش ساختمان آنلاین:  پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نود و یکمین جلسه شورا با اشاره به بازدید خود از بوستان فرامنطقه‌ای ایرانیان و روند بهره برداری از این بوستان اظهار کرد: بر خلاف تصور ما و به دنبال اقدام جهادی و انقلابی مدیریت شهری، شاهد یکی از بوستان‌های زیبا در منطقه انقلابی و محروم 19 هستیم که مربوط به فاز اول این بوستان است.
سروری افزود: در فاز دوم یکی از اقدامت بسیار خوب مربوط به نمایش نمادهای اقوام مختلف خواهد بود. این پارک تقریبا به صورت 100 درصد مناسب سازی شده است و من از همینجا از تمام سمن‌های معلولان دعوت می‌کنم که در این بوستان حضور یافته و نقطه نظرات خود را در رابطه با متناسب سازی به ما اعلام کنند تا در ادامه کار بتوانیم از آن‌ها بهره ببریم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لوکوموتیو شهرداری تهران روی ریل کارآمدی قرار گرفته است؛ آن‌هایی که آرزوی این را داشتند که شهردار تهران یکسالگی‌اش را نبیند، امروز سریال‌های افتتاح و کلنگ زنی در جای جای تهران را مشاهده می‌کنند، به همین دلیل است که ما شاهد جیغ‌های بنفش و رنگارنگی هستیم.
وی ادامه داد: آن‌هایی که می‌گفتند این شهردار نخواهد توانست بر صندلی خدمت باقی بماند، امروز حناق گرفته‌ و نمی‌توانند خشم و غضب خود را از مشاهده جلوه‌های یک مدیریت جهادی و کارآمد، کنترل کنند و با اقدام به حاشیه سازی علیه شهرداری تهران به دنبال دیده نشدن این اقدامات هستند اما به گفته رئیس شورا، چشمان تیزبین مردم، فرق سره با ناسره را خوب می‌شناسد.
سروری در پایان تصریح کرد: آن‌هایی که سوپر انقلابی بودند تا زمانیکه تریبون نداشتند، عنوان می‌کردند هر اقدامی که منجر به حمایت معاندان و رسانه‌های ضدانقلاب شود، محکوم است، امروز خود تبدیل به تیتر یک این رسانه‌ها شده‌اند. سوال من از آن‌ها این است چه اتفاقی افتاده که شما امروز مجمع رسانه‌های ضدانقلاب شده‌اید؟  مشخص است که هم ضد انقلاب و هم آن‌هایی که این امید را نداشتند، امروز نگران کارآمدی مدیریت شهری تهران هستند؛ باید بگویم که این لوکوموتیو با سرعت به حرکت خود ادامه خواهد داد و در دایره این حاشیه سازی شما قرار نخواهد گرفت و کار انقلابی و جاهدی خود را برای تحقق شعار «دوباره خدمت، تهران سربلند» ادامه خواهد داد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا