اجتماعی

شهرداری گزارشی از مبارزه با فساد در زیر مجموعه‌ها به شورا ارائه دهد

به گزارش ساختمان آنلاین: مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، پیرو تذکر مهدی اقراریان، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا، در رابطه با فساد در مجموعه حقوقی شهرداری و تسری این فساد در مجموعه‌های دیگر شهرداری خواستار پیگیری و صحت سنجی این موضوع شده و در این باره نکاتی را بیان کرد و افزود: در اولین گام پیشنهاد می کنم کسانی که گزارشگر فساد در پرونده قبلی بودند باید از سوی شهرداری مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند و از آنان صیانت لازم صورت بگیرد.
عباسی به عنوان نکته دوم ادامه داد: لازم است بررسی‌های دقیقی انجام شود تا افراد احتمالی که انتصاب آن‌ها در پست و جایگاهی بر اساس سفارش رابطان بوده، شناسایی و عزل شوند.
وی افزود: در اقدامات بعدی تقاضا دارم با خاطی یا خاطیان به گونه‌ای برخورد شود که مایه عبرت سوءاستفاده کنندگان قرار گیرد، همچنین از مدیر حراست شهرداری تقدیر و تشکر لازم به طور شایسته انجام شده و اگر در این ماجرا ظلمی صورت گرفته در اسرع وقت جبران شود.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در پایان تاکید کرد: علاوه بر اقدامات فوق، شهرداری گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص را به شورا ارئه کرده و برنامه خود را جهت پیشگیری از تکرار چنین رخدادی اعلام کند.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا