اجتماعی

اسناد زبان عملکرد است/ در دوره قبلی درب خیلی از پروژه‌ها تخته شد

به گزارش ساختمان آنلاین:   مهدی چمران صبح امروز در حاشیه برگزاری نود و یکمین جلسه علنی صحن شورای شهر تهران در خصوص شفاف سازی و انتشار آمار عملکرد ضعیف دوره قبل در موضوعات مهمی همچون ناوگان حمل و نقل عمومی که با واکنش یرخی از اعضای شورای پنجم قرار گرفت اظهار کرد: کلیه گفته های من در خصوص موضوعات پیرامونی حمل و نقل عمومی شهر تهران واقعیت بوده چرا که اسناد موجود مبین این است که از ۶ هزار دستگاه اتوبوسی که در سامانه حمل و نقل شهری وجود داشته در پایان مدیریت دوره قبل به یک هزار و ۸۲۸ دستگاه تنزل یافته است و این موضوع موجب ایجاد بحران و زمینه ساز بسیاری از مشکلات برای مردم پایتخت خواهد بود.
وی در پاسخ به برخی سوگیری های حق به جانب برخی از اعضای دوره قبل شوراها در مواجهه با شفاف سازی و روشنگری و عدم خدمت رسانی درست به شهروندان گفت: وقتی گزارش ها اعلام می کند که متاسفانه قصور در برخی موارد سر زده، وقتی انبارهای مترو با تصویب هزینه ها برای تامین قطعات خالی از آن است آیا باید گفت وضعیت خوب است؟
رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم چشم بینا دارند و  تمام تحرکات و خدمت های مدیران و مسئولان را رصد کرده و متوجه میشوند گفت:  تمام گفته های ما بر اساس اسناد و داده هاست ضمن آنکه در گزارش سال ۱۴۰۰ ابعاد فعالیت های مدیریت سهری دوره قبل استخراج شد و مسخص شد که چه تعداد اتوبوس، واگن مترو از رده خارج شده و حتی برخی دستگاه ها که نیاز به اورهال کردن برای برگشت به خط خدمت رسانه به مردم داشته متاسفانه توجهی به آن نشده و رفته رفته این دستگاه ها نیز مستهلک شده اند.
چمران با انتقاد جدی از اینکه متاسفانه برخی از پروژه های در حال انجام مانند بزرگراه یادگار امام و پادگان جی طی که از سالها پیش اغاز و در حال انجام بود گفت: متاسفانه ما دیدیم که مدیریت قبلی شهر تهران که علت آن هنوز مشخص نیست پروژه هایی با چنین حساسیتی را به ورطه تعطیلی کشانده و حتی درب کارگاه های آن را هم تخته کردند.
رییس شورای شهر تهران در واکنش به دعوت یکی از اعضای شورای قبلی برای مناظره با وی اعلام کرد : قطعا این مدل عملکرد ناظر بر این است که آشکارا اعلام کردند که ما اهل کار نیستیم و گزارش ها واضح است و قطعا نیازی به مناظره و مذاکره ندارد؛ آنچه که برای ما مهم است آسایش و ارامش مردم است ولاغیر.
چمران در پایان اعلام کرد: ما بارها قدردان زحمات و خدماتی که خدمتگزاران مردم در هر دوره ای صورت دادند بودیم و هستیم و برای ما قابل احترامند و ما در وهله اول  خود را خادم‌ مردم میدانیم و بخاطر مردم  تند خویی ها و تند گویی ها را می بپذیریم.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا