اجتماعی

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی موکب‌های شهرداری تهران در مرزهای مهران و خسروی

به گزارش ساختمان آنلاین:  علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران که به منظور  بازدید از موکب‌های شهرداری تهران در مرزهای غربی کشور حضور پیدا کرده است با اشاره به فعالیت شبانه روزی شهرداری تهران در راستای خدمت رسانی به زوار آیین راهپیمایی حسینی (ع) اظهار کرد: به منظور بازدید و عرض خداقوت  به همکارانم در شهرداری تهران ابتدا در مرز خسروی حضور پیدا کردم؛ همکاری ناجا با شهرداری تهران و سایر نهاد‌ها داخل کشور در مرز خسروی کاملا قابل مشاهده است.
وی افزود: پایانه مرزی خسروی روزانه میزبان نزدیک ۴۰ هزار زائر است و همین موضوع باعث می شود دستگاه‌های مختلف برای عبور زوار از مرز همکاری نزدیکی داشته باشند؛ از سوی دیگر همکاری نیروهای عراقی مانند حشد الشعبی  رو  در مرز خسروی شاهد هستیم اما زیر ساخت های  طرف عراقی  تکمیل نشده است.
وی افزود:  از سوی دیگر موضوع برگشت زوار از مرز خسروی است که نیروهای شهرداری تهران کاملا برای بازگشت زائرین آماده هستند.
سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تفاوت امسال با سال‌های گذشته در خصوص خدماتی که توسط دوستان در شهرداری تهران ارائه می‌شود، این است که در سال‌های گذشته معمولاً در مسائل خدمات شهری، نظافت و زیباسازی خلاصه می‌شد.
سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امسال موضوعات فرهنگی و اجتماعی و پویش‌های مختلف و اتفاقاتی که فضای مرز را یک فضای معنوی برای زائرین تبدیل می‌کرد، به خدمات شهرداری تهران اضافه شد و در همین راستا، به تمامی همکاران عزیز خود خسته نباشید می‌گویم.
وی اظهار کرد: باید توجه داشت حرکت‌های اصلی در خصوص اربعین توسط خود مردم انجام می‌شود و دوستان عزیز در شهرداری تهران در اصل به کمک‌های مردمی کمک می‌کنند تا این حرکت رونق بگیرد و پشتیبانی شود.
نادعلی همچنین در مورد بازدید خود از مرز مهران گفت:  منطقه ۵؛ منطقه ۱۱ و منطقه ۶ در نقاط مختلف مرز مهران مستقر هستند اما شرایط برای ورود بیشتر زوار در این مرز مهیا نیست و حجم زیادی از هموطنانمان به این مرز مراجعه کردند.
وی ادامه داد: بهتر است با توجه به اطلاعیه وزارت کشور هموطنان عزیزمان  فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند؛ البته همچنان همکارانم در شهرداری تهران مشغول خدمات رسانی به زائرین هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همکارانم در معاونت های اجتماعی فرهنگی و خدمات شهری با محوریت مناطق شهرداری بدون وقفه درحال خدمات رسانی به زائرین هستند و هدف ما این است بهترین خدمات به زائرین ارائه شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا