اجتماعی

آقامیری:نیازمند طرح‌های جدید و تصمیمات شجاعانه در مساله ترافیک هستیم

به گزارش ساختمان آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در نودمین جلسه صحن شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۱۷شهریور، در سخنانی به موضوع ترافیک شهر تهران اشاره کرد و افزود: این‌روزها مسأله ترافیک تهران در آستانه بازگشایی مدارس به عنوان موضوعی مهم از سوی شورای شهر و رسانه ها دنبال می شود که شهرداری برای پیشگیری از گره کور ترافیکی تهران در اول مهر چه تمهیداتی اندیشیده است؟
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه افزود: طرحی قبلا در شورا و شهردارى تهران مبنى بر راه اندازی خطوط ویژه براى خودرو‌های بیش از یک سرنشین مطرح شده بود که لازم است معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این طرح را یکبار دیگر بررسی کنند. با وضعیت کنونی تهران نیاز به طرح های جدید داریم که البته باید منطقی و کارشناسی شده باشد و اگر دیدیم این تصمیمات منطقی است ، تصمیم شجاعانه ای برای انجام آن صورت پذیرد.
او افزود: ظرفیت تولید خودرو ۸ برابر بیش از تعداد بزرگراه‌ها، خیابان ها و معابر شهر تهران است و هرچقدر هم بزرگراه و خیابان ایجاد کنیم؛ باز هم عقب هستیم و نیازمند طرح های جدید و تصمیمات شجاعانه در مساله ترافیک هستیم.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جهت تسهیل در تردد خودروی سرویس مدارس می بایست تمهیداتی اندیشیده شود، پیشنهاد داد “طرح استفاده خودرو سرویس مدارس از مسیر های ویژه اتوبوس” بررسی شود.
او افزود: به نظر می رسد اجرای این طرح با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راهور در ساعات مشخص و بر اساس ضوابط و مقررات خاص این موضوع بتواند به تردد خودروهای سرویس مدارس کمک کند.

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا