اجتماعی

نصب تابلو تصوير شهيد و پلاک معبر شهيد نشاطی در منطقه 15

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سیدمهدی صباغ افزود: در طرح ساماندهی خیابان نشاطی تابلو تصوير شهيد و تعويض پلاک معبر شهيد نشاطي، در راستاي ساماندهي و رنگ آميزي اين کوچه نصب شد.
صباغ با حضور در منزل شهيد مسعود نشاطي و دلجویی از مادر شهید معظم افزود: دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولین است.
شهردار منطقه به طرح ساماندهی خیابان نشاطی با هدف ارتقای خدمات رسانی به محله کم برخوردار و رفع نقاط بی دفاع شهری اشاره کرد و گفت: ؛ عملیات اجرایی ساماندهی این معبر با توجه به اینکه منازل و ساختمان های محله به دلیل واقع شدن در بافت فرسوده دارای نما و منظر مناسبی نيست با هدف ایجاد شادابی و شور و نشاط و فراهم کردن فضای شاد محله ای توسط حوزه های مختلف منطقه، شهرداری ناحیه یک و مشارکت مردمی در حال اجراست.
به گفته او؛ با اقدامات و تمهيدات انجام شده آسيب هاي اجتماعي و پاتوق معتادان متجاهر در اين محل جمع شد و بهبود منظر شهری و ایجاد محیطی شاد و امن، رضايت و امنيت اهالي را دربرداشت.
بنابراین گزارش، در این دیدار مادر شهيد نشاطي نيز از اقدامات انجام شده در ساماندهي و ارتقاي امنيت محل ابراز خرسندي کرد و از شهردار منطقه تشکر و قدرداني نمود.
برپايه اين گزارش؛ اجرای عملیات شست و شوی جداره ها، تعیین تکلیف زمین متروکه و عملیات نخاله کشی و دیوارکشی، حذف زوائد فیزیکی معبر و جداره ها، عملیات زیرسازی، لکه گیری آسفالت، شست وشو و تعیین وضعیت استقرار مخازن زباله و نصب مخزن جدید، شست و شو و گندزدایی ، رنگ آمیزی پوششی کرکره مغازه ها، رنگ آمیزی دیوارها و جداره ها، اجراي عملیات دیوار رنگی با رنگهای مختلف الوان(رنگ آکرولیک) به متراژ تقریبی 2300 مترمربع و رنگ آمیری حدود 850 مترمربع درب منازل و کرکره واحدهای تجاری از جمله موارد انجام شده در این محله است.
اين گزارش مي افزايد؛ مراسم نصب تصوير و پلاک شهيد نشاطي با حضور شهردار، رئيس سرکلانتر ششم و رئيس بنياد شهيد منطقه، مشاور اجرايي شهردار، معاون خدمات شهري و محيط زيست، شهردار ناحيه يک و رئيس اداره ايثارگران منطقه برگزار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا