اجتماعی

پخش سری جدید ویژه‌ برنامه «مهلا» به‌مناسبت ماه محرم

به گزارش ساختمان آنلاین:  اپراتور اول تلفن‌همراه همچون سال گذشته همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان، خبر از ساخت برنامه‌ای متفاوت به‌همین مناسبت داد.

همراه اول پس از تجربه موفق در تهیه و تولید برنامه مناسبتی «مهلا» در محرم ۱۴۴۳ قمری، محرم امسال نیز به ادامه ساخت آن برنامه مبادرت ورزیده و قرار است بار دیگر این برنامه که از طریق پلتفرم‌های «روبیکا»، «آیگپ» و «ذره‌بین» پخش خواهد شد با حضور محمدحسین پویانفر، مداح نام آشنای کشور اجرا شود.

مهلا، امسال با کارگردانی حامد میرفتاحی و تهیه‌کنندگی ایمان قیاسی و امیرحسین طهرانی، همراه تیم تولید است و سعی در ساخت ویژه‌برنامه‌ای متفاوت در این ایام دارد.

این ویژه‌برنامه قرار است از روز دوشنبه دهم مردادماه، به شکل یک شب در میان از ساعت ۲۰ پخش شود و حال و هوای این ایام را مهمان نگاه کاربران این بسترها کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا