دسته‌بندی نشدهراه و شهرسازیمجله خبری

نصب 15 هزار پلاک در مسکن مهر شاهرود

ابوطالب جلالی در نشستی که با حضور سرپرست اداره کل پست استان سمنان انجام شد، افزود: اختصاص پلاک واحد شهری و کد پستی برای تمام املاک در شهر شاهرود پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه نبود پلاک پستی در برخی املاک شهر شاهرود به ویژه در شهرک ها و محلات تازه تاسیس مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است، تصریح کرد: اداره پست می تواند با اجرای طرح هایی چون مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی، از موازی کاری در دستگاه های اجرایی بکاهد.

جلالی امانت داری را از بارزترین صفات نیکوی پست ایران برشمرد و افزود: اداره پست می تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها خدمات مناسب را به مردم ارائه دهد و نقش مهمی را در کاهش تردد و هزینه های همشهریان ایفا نماید.

سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود ابراز داشت: مردم به واسطه امانت داری و حفاظت از مرسولات مختلف و انجام درست و سریع برخی خدمات، به پست اعتماد بالایی دارند و این اعتماد، مهم ترین سرمایه پست به حساب می آید.

سرپرست اداره کل پست استان سمنان در این نشست به موضوع تجارت الکترونیک شهرستان اشاره نمود و گفت: این اداره آمادگی کامل برای فروش اینترنتی محصولات خانگی، سنتی و نیز صادرات محصولات را دارد.

حمید رضا آقاجانی با بیان اینکه اداره پست می تواند نقش به سزایی در ارائه محصولات تولیدی استان از فروشنده به خریدار داشته باشد، تصریح کرد: شبکه پستی همه نوع امکانات برای انتقال محصولات تولیدی استان از فروشنده به خریدار را در اختیار دارد تا چرخه این زنجیره تکمیل شود.

وی از امضای تفاهم نامه با پیمانکار جهت نصب پلاک در شهرستان سمنان خبر داد و افزود: برای شهرستان های شاهرود و دامغان نیز با این پیمانکار قرار امضاء می شود.

سرپرست اداره کل پست استان سمنان هزینه ساخت و نصب هر پلاک را ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت پست متولی آدرس استاندارد در کشور است، نصب پلاک های شهری مهمترین دغدغه این اداره است.

به گفته شهردار شاهرود افق جمعیت ۱۰ سال آینده این شهر، با تصویب طرح جامع، از حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت کنونی به ۲۱۰ هزار نفر افزایش می یابد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا