دسته‌بندی نشده

بانک‌های خصوصی با طرح نهضت ملی مسکن همکاری نمی‌کنند

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک‌های خصوصی در کشور سهمیه خود را در ارتباط با طرح نهضت ملی مسکن براساس قانون برای پرداخت تسهیلات هنوز انجام نداده‌اند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بر اساس قانون جهش تولید مسکن به طرح نهضت ملی مسکن از جمله موانعی بوده که به عنوان یکی از مشکلات اصلی بر سر راه محقق شدن هر چه بیشتر این ابرپروژه مطرح شده است.

به همین منظور دولت سیزدهم با اجرای برنامه‌هایی به دنبال این است که بانک‌ها را به این سمت ببرد تا تسهیلات مسکن را بر اساس قانون پرداخت کنند تا سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیشتر شود.

روح الله اکبری، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در همین رابطه افزود: در خصوص میزان پرداختی تسهیلات از سوی بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی و ماهیانه پایش انجام شده و به دنبال این هستیم که مشکلات را در این حوزه حل کنیم.

وی اضافه کرد: بانک‌های خصوصی سهمیه خود را در خصوص نهضت ملی مسکن انجام نداده اما بانک‌هایی از جمله ملت، تجارت و ملی به اجرای طرح پیوستند.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: البته باید در روند ملحق شدن دیگر بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسریع صورت بگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا