بورس و بازاردسته‌بندی نشدهمجله خبری

آپارتمان‌های ۵۰ متری در مرکز تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  قیمت نسبتا بالای مسکن در مناطق مرکزی تهران موجب شده است افراد زیادی به خرید خانه‌هایی با متراژ کم‌تر روی آورند تا سرمایه کمتری را صرف خرید خانه کنند. در این گزارش به بررسی آپارتمان های ۵۰ متری مرکز تهران پرداخته‌ایم.

به عنوان مثال خانه‌ای ۴۹ متری در سهروردی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان دارد. همچنین ارزش واحدی ۱۵ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب در همین منطقه، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

واحدی ۵۲ متری در فاطمی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۲۰ ساله در امیرآباد با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم‌ برای خرید آپارتمانی ۵۵ متری در میدان‌ولیعصر که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی‌ ۴۶ متری در بلوار کشاورز که ۲۰ سال از ساختش گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، در‌ روزهای اخیر با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان معامله شده است.

خانه‌ای ۵۴ متری در یوسف‌آباد که نوساز باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روزهای گذشته ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا