راه و شهرسازیمجله خبری

آمار شکایت از ساخت‌وسازهای تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  علی صالحی در مورد ثبت بالای شکایات مردمی از آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت‌وسازها ، گفت: در سامانه ۱۳۷ در ۶ ماهه نخست سال جاری حدود ۳۷ هزار شکایت مردمی از آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت‌وساز ثبت شده است، این در حالی است که ۱۸ هزار کارگاه ساختمانی در تهران فعال است و با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که برای هر کارگاه حدود سه الی چهار تماس شکایت ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران نیز معتقد است که فعالیت کارگاه‌های ساختمانی موجب آزار و اذیت مردم شده و خواهان اصلاح این وضعیت است، افزود: اما دقت داشته باشید که در شورای‌عالی ترافیک مصوبه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه وسایل نقلیه سنگین همچون کامیون،ماشین آلات حمل بتن و… که در امر ساختمان‌سازی به کار گرفته می‌شوند، در طول روز اجازه ورود و تردد در تهران را ندارند و تنها در ساعت مشخص ۲۲ تا ۶ صبح می‌توانند در سطح شهر تردد کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا