بورس و بازارصنایع ساختمانیمجله خبری

جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  محسن منصوری درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان تهران گفت: پروژه ساخت‌وساز غیرمجاز شناسایی نشده نداریم و این ساخت‌وسازها در حوزه‌‌‌هایی رخ می‌دهد که دستگاه‌های اداری و اجرایی حضور دارند بنابراین ضرورت دارد مجموعه‌‌‌های فرمانداری‌‌‌ها، بخشداری‌‌‌ها، جهاد کشاورزی، شهرداری‌‌‌ها و دستگاه‌های متولی نظارت کنند؛ اما در مقاطعی عزم برخی دستگاه‌ها در برخورد با این امر سست بوده که موجب برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز شده است.

وی افزود: به شهرداران در سطح استان تهران اعلام کردیم به طور جدی در این مورد پای کار بیایند تا جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان گرفته شود. به مسوولان مربوطه عنوان شده شاخص ارزیابی دستگاه‌ها جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر‌مجاز است و در این زمینه مصمم و پیگیر هستیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه با مجموعه‌‌‌‌های دولتی دارای ساخت‌‌‌وساز غیرمجاز نیز برخورد می‌شود، ادامه داد: خواسته رئیس دستگاه قضا درباره اهمیت مقوله حراست از محیط‌زیست و عدم تغییر کاربری اراضی زراعی را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم. هر مجموعه‌‌‌ای‌‌‌ در دولت ساخت‌وساز غیرمجاز داشته باشد، اول و جدی‌‌‌تر از همه با او برخورد خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا