تازه هامجله خبری

با گوشی همراه آیفون‌های هوشمند را مدیریت کنید

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد حسین ولدخانی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان به صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در ساختمان مسکونی، فعالیت می‌کند.

ولدخانی یکی از محصولات دانش‌بنیان این شرکت را نوع خاصی از آیفون تصویری دانست که بر اساس فناوری VOIP کار می‌کند و اظهار کرد: ما در این شرکت به کمک فناوری VOIP آیفون تصویری‌های مدرن و هوشمندی تولید کردیم که از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند، به گونه‌ای که از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی تلفن همراه نصب شده است، می‌توان مشاهده کرد چه کسی زنگ در خانه را می‌زند و با او صحبت کرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، مجری طرح قیمت این محصول را یک پنجم قیمت محصول مشابه خارجی دانست و یادآور شد: در این شرکت همچنین محصولات هوشمند بسیاری مانند سنسورهای هوشمند سرمایش و گرمایش و نورپردازی هوشمند ساختمان تولید می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا