صنایع ساختمانیمجله خبری

بازار مسکن اراک وارد فاز تغییرات شده است

به گزارش ساختمان آنلاین: بهروز عسگری در ادامه گفت: انتخابات آمریکا تا حدودی بر بخش مسکن تاثیر گذاشته بویژه با ریزش ارز، طبیعتا شاهد کاهش قیمت برخی مصالح ساختمانی خواهیم بود. البته این خبر خوشایندی نیست که انتخابات یک کشور زمینه ساز تغییر قیمت در کشور ما باشد.

وی افزود: به نظر می‌رسد این کاهش قیمت نشان از شکسته شدن حباب مسکن دارد، البته در حال حاضر فرصت مناسبی برای اعلام نتیجه نهایی نیست اما به هرحال این تغییرات مثبت در بازار احساس می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاور املاک با اشاره به راکد بودن بازار تصریح کرد: اگر وضعیت به همین شکل پیش برود قطعا با رکود بیشتری مواجه خواهیم شد، همین رکود سبب کاهش قیمت ها نیز خواهد شد. امتناع از فروش از سوی فروشندگان و سازندگان و دلالان نیز زمان محدود و کوتاهی دارد، اما در صورتی که تمامی سازندگان اقدام به فروش کنند قطعا قیمت ها شکسته خواهد شد.

عسگری ادامه داد: توصیه ما این است که مصرف کنندگان کمی صبر و حوصله بیشتری در خرید و انجام معاملات داشته باشند، بویژه افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند بهتر است با اندکی صبر از تحمل ضررهای احتمالی در این بازار جلوگیری کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا