مجلس و ارگان هامجله خبری

شناسایی ۴۰۰۰ گیلانی برای دریافت مسکن محرومین

به گزارش ساختمان آنلاین: مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به شناسایی چهار هزار نفر در این استان برای دریافت مسکن محرومین، گفت: ۱۵ هزار واحد مسکونی مددجویان نهادهای حمایتی در گیلان مقاوم سازی می‌شود.

محمد اکبرزاده صبح چهارشنبه در جلسه ستاد استانی ابلاغ تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سالن غدیر استانداری گیلان، گفت: سه دستگاهکمیته امداد، بهزیستی و بانک‌های عامل در ساخت مسکن محرومان نقش ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه چهار هزار نفر در ۱۶ شهرستان گیلان برای دریافت مسکن محرومان شناسایی شدند، افزود: به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات تا سقف ۵ درصد تعلق می‌گیرد و تاکنون ۱۰۰ درصد تسهیلات ابلاغ شده و ۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن محرومان، به طور کامل تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ۱۵ هزار واحد مسکونی مددجویان نهادهای حمایتی در طرح ویژه مقاوم سازی وجود دارد، تصریح کرد: اولویت ما در ساخت این مسکن‌ها، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و سپس جامعه بدون مسکن و پس از آن افراد دارای مسکن نامناسب هستند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه روش شناسایی جامعه هدف در این پروژه، انحراف‌ها را به حداقل می‌رساند، گفت: نقشه‌ها از ۴۰ تا ۵۲ مترمربع تعریف شده است و مشخصات فنی در حد استحکام استاندارد است اما در تزئینات فنی، بودجه و اولویت اتمام ساخت این واحدها را در نظر داریم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا