راه و شهرسازیمجله خبری

وزیر راه و شهرسازی: دیگر ریل و واگن وارد نمی‌کنیم

به گزارش ساختمان آنلاین: محمد اسلامی دوشنبه ۱۲ آبان ماه در آیین آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- سنندج، با بیان اینکه در وزارت راه با لطف الهی تلاش کردیم قطع وابستگی را هدف قرار دهیم، اظهار کرد: خدا را شاکریم در پیشبرد اهداف توسعه ای لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: طول آزادراه های کشور از ۲۱۰۰ کیلومتر تا پایان دولت به ۳۲۰۰ کیلومتر افزایش خواهد داشت و در مجموع طول بزرگراه ها و خط ریلی کشور ۵۰ درصد افزایش داشته است.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکا تمام سعی خود را به این امر معطوف داشته که با تحریم و اقدامات ظالمانه و غیرقانونی ایران را زمین‌گیر کند، مطرح کرد: آمریکا تمام مسیرهای لجستیکی و پیشرفت کشور را مسدود و کنترل کرده و شرایط سختی را بر کشور جاری کرده است.

وی با بیان اینکه با لطف و مدد الهی، هدایت مقام معظم رهبری و اراده رئیس جمهور چرخ سازنده کشور در حرکت است، تصریح کرد: روزانه شاهد آغاز و بهره برداری پروژه ها هستیم و یک جریان زنده وجود دارد و آن هم جریان سازندگی کشور است که کیفیت در زندگی مردم ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آمریکایی ها به صراحت اعلام کردند در جنگ اقتصادی از طریق فشار اقتصادی می خواهیم انقلاب اسلامی را ساقط کنیم، خاطرنشان کرد: هر چقدر ما هوشیارتر باشیم و با دانایی حداکثری در این مقطع زمانی هوشیاری نشان دهیم، کمک می کند اقتصاد ما از این برهه تاریخی عبور کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا