راه و شهرسازیمجله خبری

سریال بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی از ماه آینده آغاز ‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: خیرالله خادمی دوشنبه ۱۲ آبان ماه در آیین آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- سنندج، با بیان اینکه توسعه ریلی در گذشته با این وسعت نبوده است، اظهار کرد: این نقطه ایستگاه همدان است اما سرآغازی برای توسعه ریلی غرب کشور است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش توسعه ریلی اقدامات بزرگی در حال انجام است، تصریح کرد: برای این پروژه ۶۰۰ میلیارد اعتبار لازم بوده و صورت وضعیت پیمانکارها مشخص است و سرتاسر مسیر در بخش زیرسازی فعال بوده و روسازی نیز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور در دست اجرا داریم که اقدام بی نظیری است، خاطرنشان کرد: هشت پروژه آزاد راهی داریم که در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۸۷۰۰ کیلومتر بزرگراه در کل کشور در دست اجرا داریم، ادامه داد: برنامه ریزی شده ۱۸۶۰ کیلومتر را تحویل بدهیم.

خادمی در ادامه سخنانش بیان کرد: امیدواریم سریال بهره برداری از پروژه های ریلی از ماه آینده آغاز شود تا بتوانیم تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام برسانیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه با وجود تنگناهای مالی و وضعیت اقتصادی، پروژه های عمرانی روند خوبی دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم اهدافی که داریم تحویل مردم دهیم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا