راه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

آغاز احداث واحدهای مسکونی برای فرهنگیان

به گزارش ساختمان آنلاین :  محسن حاجی میرزایی در حاشیه بهره برداری از طرح‌های ملی اظهار کرد: در جهت توسعه خدمت رسانی به فرهنگیان با همکاری وزارت راه و شهرسازی، فراخوانی را به تمام فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته دادیم تا فرهنگیانی که صاحب خانه نیستند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: از میان ۳۱۰ هزار ثبت نام، تنها ۷۵ هزار ثبت نام تایید شده است چراکه استفاده نکردن از خدمات وزارت راه در گذشته، شرط این ثبت نام بوده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی، ادامه داد: اولویت ما در احداث واحدهای مسکونی، زنان سرپرست خانوار، زوج های فرهنگی، و فرهنگیان بالای ۲۰ سال سابقه است.

حاحی میرزایی افزود: فرهنگیانی که تمایل به استفاده از این خدمت دارند، نیازمند آورده اولیه‌ای هستند که بدین منظور با همکاری با بانک ملی چهار هزار میلیارد تومان اعتبار و با بهره بسیار کم در نظر گرفته شده است و در اختیار فرهنگیانی که مشمول این خدمت باشند به عنوان آورده اولیه قرار خواهد گرفت.

به گفته‌ی وی، این طرح در ۱۸ استان و ۶۶ شهرستان اجرا می‌شود و پیمانکاران بسیاری از آن‌ها تعیین شده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا