بورس و بازارمجله خبری

مزایده 7.4 هزار میلیاردی املاک در کشور

با توجه به اعلام سازمان اموال تملیکی، مزایده سراسری ۱۱۵۵ املاک و مستغلات از ۱۸ شهریورماه آغاز شده و املاک و مستغلات با قیمت پایه ۷.۴ هزار میلیارد تومان در این مزایده عرضه شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصاد معاصر، محمد فرخی از برگزاری مزایده سراسری ۱۱۵۵ اموال تملیکی خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده ۳۶۲ ردیف املاک و مستغلات، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی با قیمت پایه ۷۰ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این مزایده در ۲۶ استان برگزار می شود، افزود: این مزایده از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه آغاز شده و متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه فرصت دارند تا پیشنهاد‌های خود را ارائه کنند.

فرخی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی پیشنهاد‌ها روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه خواهد بود.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا