راه و شهرسازیمجله خبری

آمار کارگران ثبت‌نام کرده در نهضت ملی مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی مسکنی درباره آمار کارگران ثبت نام کرده در نهضت ملی مسکن اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها تاکنون ۴۶۰ هزار کارگر در سامانه ثبت نام کرده و اطلاعاتشان بارگذاری و به معاونت رفاه وزارت کار ارسال شده است.

وی ادامه داد: فرایند ثبت نام مسکن فرق می‌کند؛ افراد در سایت نهضت ملی مسکن ثبت نام اولیه را انجام می‌دهند و به ما ارسال می کنند و از طریق ما به معاونت رفاه ارسال می‌شود تا دهک بندی‌ها صورت گیرد و در قالب تعاونی‌ها ساماندهی شوند.

مسکنی افزود: کارهای زیرساختی انجام گرفته است. اساسنامه کار تعاونی‌های نهضت‌ملی مسکن بعد از شش ماه کار کارشناسی و اصلاح و آسیب تعاونی‌های مسکن گذشته متناسب با ظرفیت تعاونی مسکن کارگری نوشته و ابلاغ شد.

معاون وزیر تعاون در پایان از آغاز کلنگ زنی پروژه مسکن کارگری در گلبهار مشهد خبر داد و گفت: دو هفته گذشته کلنگ احداث ۲۰۰۰ واحد مسکن کارگری در گلبهار مشهد زده شد که زمینش در شهر جدید در حال آماده سازی است.

2/5 - (5 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا