دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

هزار بنای ناپایدار در تهران وجود دارد

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین ، دکتر محمد آئینی در جریان مراسم ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در شهر تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: بازآفرینی شهری در بستر محرومیت زدایی از محلات است و پیشنهاد من این است که ستاد بازآفرینی ری تشکیل شود.

وی همچنین از تشکیل صندوق مستقلی برای بافت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی خبر داد و تاکید کرد: خواهش ما این است که هیچ معبر خاکی در مناطق تهران وجود نداشته باشد و امیدواریم که با تخصیص قیر این مشکل رفع شود و همچنین با تسهیل شرایط،ساخت مسکن در تمامی مناطق شهری تهران گسترش پیدا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم اختصاص بسته تشویقی در حوزه مسکن اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری یکدیگر شرایط مناسب‌تری برای تهران ایجاد کنیم و اگر بتوانیم موانع را از سر راه مردم و بخش خصوصی برداریم بسته تشویقی برای ساخت مسکن ایجاد خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا