بورس و بازارمجله خبری

لزوم تسریع در رسیدگی به طرح ساماندهی بازار اجاره

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده درباره عدم رسیدگی به طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن، گفت: این طرح بعد از بررسی در کمیسیون یک بار به صحن آمد اما در رسیدگی به آن در نوبت دوم تاخیر شده است که باید تسریع شود.

در شست امروز مجلس، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، در تذکری آئین نامه ای با اشاره به طرحی درباره اجاره مسکن در مجلس که دوفوریت آن به تصویب رسید، عنوان کرد: بعد از تصویب دو فوریت آن طرح مذکور به کمیسیون رفت که معمولا شما درباره بررسی آن زمان تعیین می کردید که ظرف چند روز یا یک هفته کار تمام شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با استناد به ماده 161 درباره طرح های دوفوریتی، گفت: طبق این بند این اجازه داده نشده که اگر سه روز کاری گزارشی درباره طرح های دو فوریتی از سوی کمیسیون ها ارائه نشود، آن طرح قابل رسیدگی نباشد.

فرهنگی ادامه داد: اما براساس اطلاعات رسیده سه ماه از این طرح این موضوع گذشته و کمیسیون نیز به صورت فعال به آن رسیدگی نکرده که خلاف قانون آئین نامه داخلی مجلس است لذا با توجه به اهمیت موضوع و ورود سران قوا به آن لازم است جزئیات هرچه سریع تر بررسی شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا