راه و شهرسازیمجله خبری

آغاز عملیات اجرایی 3145 واحد نهضت ملی در گلبهار

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در بدو ورود خود به شهرستان گلبهار به همراه حسین امامی راد نماینده مجلس شورای اسلامی، با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه با حضور یعقوبعلی نظری و جمعی از مسئولان محلی شهرستان گلبهار عملیات اجرایی 3145 واحد نهضت ملی مسکن در شهر گلبهار آغاز و بوستان موضوعی ترافیک و یک مرکز فیزیوتراپی و آب درمانی متعلق به بخش خصوصی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی همچنین در سفر خود به گلبهار از بوستان محله 8 و تعاونی مسکن متعلق به نهادهای انقلابی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها نیز قرار گرفت.

نظری در این مراسم ضمن بیان اینکه مسکن بعنوان مهمترین مولفه سبد معیشتی مردم محسوب می شود، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن گلبهار زمین مورد نیاز تامین شده و امیدواریم شهر گلبهار با تکیه بر تجربه چندین ساله در بخش مسکن، با تکنیک ها و روش های خاص مهندسی اجرای این پروژه را تسریع نماید.

محمدرضاحاجی زاده فرماندار گلبهار نیز در این مراسم عنوان کرد: عمده ترین کار گلبهار به عنوان یک شهر جدید، مسکن است.

در برنامه های امروز هفته دولت، مدیران کلی از جمله عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان، مسئولان محلی گلبهار از جمله فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر، مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت عمران گلبهار نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ پروژه 3145 واحدی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد آغاز گام دوم نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار محسوب می شود که بر این اساس 1389 واحد توسط شرکت بتن ساز تربت، 839 واحد توسط سابیر بین الملل، 677 واحد توسط ستاد اجرایی فرامین امام(ره) و 240 واحد  توسط بنیاد تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته خواهد شد

لازم به ذکر است؛ پارک موضوعی ترافیک که با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید، در مساحت 30000 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال احداث شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا