اجتماعیبورس و بازارمجله خبری

فروش متری مسکن یکی از اقدامات عدالت محور در راستای توزیع سرانه مسکن است

به گزارش ساختمان آنلاین:   دکتر سروری با اشاره به اهمیت موضوع قرارگاه جهادی مسکن تهران بعد از مشاهده طرحها و برنامه های سازمان نوسازی، ابراز امیدواری کرد می‌توان با همراه کردن سایر اعضای شورای شهر تفاهم نامه های امضاء شده را به قرارداد تبدیل کرد

دکتر هدایت خاطر نشان کرد، می توان با استفاده از ظرفيت های قانونی و با ارائه طرحهای عملیاتی به مجلس شورای اسلامی در بحث تملک بافت‌های فرسوده قدمهای بسیار بزرگی در این حوزه برداشت و روند نوسازی را در مناطق با الویت بالا با سرعت بیشتری پیش برد.

وی با بیان اینکه فروش متری مسکن یکی از اقدامات عدالت محور در حوزه توزیع سرانه مسکن است گفت: واحد های مسکونی در تمامی مناطق تهران باید منطبق با قیمت منطقه و بر اساس ارزش ملک در آن منطقه باشد و به گونه ای توزیع شود که انتفاع متقاضیان مسکن در شمال و جنوب تهران به یک میزان باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا