اجتماعیمجله خبری

️ اصلاح قانون نوسازی بافت‌های فرسوده ضروری است/ طرح های تشویقی محرک نوسازی بافت فرسوده خواهد بود

به گزارش ساختمان آنلاین:  در این دیدار که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ و معاونین و مدیران شهری منطقه و با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان انجام شد، حجت الاسلام آقامیری در سخنانی ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، بازبینی و اصلاح قوانین مربوط به ساخت و ساز و نوسازی بافت فرسوده را امری اجتناب ناپذیر خواند و افزود: در بافت فرسوده ساختمان‌های زیادی وجود دارد، که مالکان آن تنها منتظر تجدید نظر و اصلاح قانون ساخت و ساز هستند.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید با رعایت اصول شهرسازی، کمی هم نگاه واقع‌ بینانه و پیشگیری از خطرات ناشی از بحران‌های طبیعی مانند زلزله و خطر آسیب جانی برای ساکنان این بافت‌ها را داشته باشیم، افزود: دید و نگاه این دوره شورا و مدیریت شهری جدید بر این است که با مشوق های لازم، گره گشای این مشکل و جذب سرمایه گذار برای احیای بافت فرسوده باشد.

تامین روشنایی معابر، نصب پل عابر پیاده، بازسازی و تبدیل نهرهای قدیمی به کانیو، مشکلات مربوط به تجمع معتادین و کارتن خواب ها، برخورد با سگ گردانی در معابر و بوستان ها، احداث میدان تره و بار و… از جمله مهمترین درخواست های شهروندان در این دیدار مردمی بود که توسط عضو شورا و شهردار منطقه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا