بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

مشکل وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی حل شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  مجید جودی درباره جدیدترین وضعیت وام 200 میلیون تومان مسکن روستایی،‌اظهار کرد: همه موارد این تسهیلات مشخص است و بانک‌ مرکزی آنرا ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: مشکل عدم پرداخت این وام، نرخ سود 18 درصدی سود بوده که سازمان برنامه و بودجه نسبت به آن مقاومت می‌کرد.

وی با تاکید بر این‌که پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی به‌زودی آغاز می شود، افزود: پس از پیگیری‌های فراوان بنیاد مسکن، سازمان برنامه و بودجه تا اوایل هفته آینده پرداخت مابه‌التفاوت یارانه وام مذکور را تضمین‌ می‌کند.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب، تاکید کرد: به این ترتیب پس از ماه‌ها سرانجام متقاضیان می‌توانند وام 200 میلیون تومانی مسکن‌روستایی را با نرخ سود 5 درصد دریافت کنند.

یکشنبه گذشته اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره وام 200 میلیون تومانی مسکن‌روستایی که آبان‌ماه گذشته به تصویب شورای‌عالی مسکن رسیده و هنوز اجرایی نشده است، گفته بود: با هر مسئولی درباره وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی صحبت می‌کنم، می‌گویند این یک کار خوب برای بازسازی واحدهای روستایی است و باید اجرایی شود.

وی ادامه داد: این وام باید پرداخت شود؛ در جلسه اخیر شورای جهاد سازندگی با رئیس‌جمهوری درباره ضرورت پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن‌روستایی صحبت کردم. آقای رئیس‌جمهور هم این را قبول دارد و به بنده گفت “این موضوع را پیگیری می‌کنم”.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: این مشکل باید هرچه سریع‌تر حل شود تا بتوانیم واحدهای مسکن روستایی را نوسازی کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا