راه و شهرسازیمجله خبری

ظرفیت مناسب منطقه ۲۲ برای ورزش کوهپیمایی

به گزارش ساختمان آنلاین:   صبح امروز همایش کوهپیمایی خانوادگی عید بزرگ ولایت با موضوع «پویندگان غدیر» به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با حضور مدیران شهری در بوستان آبشار تهران برگزار شد؛ در این همایش کوهپیمایی وحیدرضا محمدی شهردار منطقه نیز حضور داشت و در جمع شهروندان تهرانی گفت: ۱۷ محیط گردشگری در منطقه مورد شناسایی و اطلاع رسانی مدیریت شهری برای شهروندان قرار گرفته و‌اقداماتی برای زیرساخت های گردشگری نیز فراهم شده است؛ همچنین ظرفیت های بالایی در این منطقه غربی تهران برای ورزش همگانی و خانوادگی وجود دارد که مدیریت شهری منطقه در تلاش است این ظرفیت ها را به عموم شهروندان اطلاع رسانی کند و از سوی دیگر بسترهایی را برای رفاه حال شهروندان در این محیط ها فراهم آورد.

وی افزود: دو هزار و ۸۰۰ هکتار از مساحت این منطقه مختص فضای سبز است که بخشی از این فضای سبز موجود مربوط به بوستان های جنگلی شامل چیتگر، وردآورد،خرگوش دره، لتمان کن و آبشار تهران است.

محمدی ادامه داد: یکی از ویژگی های بوستان های جنگلی این منطقه کوهستانی بودن دو بوستان آبشار تهران و لتمان کن است، به طوری که شهروندان هم به عنوان یک محیط تفرجگاهی می توانند استفاده کنند و هم به ورزش کوهنوردی بپردازند.

شهردار منطقه ادامه داد: مدیریت شهری منطقه اقدامات مناسبی را برای این محیط ها در نظر گرفته به طوری که هم اقدام به نگهداری این بوستان های جنگلی می کند و هم اینکه امکاناتی را برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته است، برای نمونه فراهم کردن پارکینگ خودروهای مراجعه کنندگان، احداث آلاچیق و تجهیزات ملیمان شهری اجرا شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا