بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

پرداخت اقساط طرح نهضت مسکن تسهیل خواهد شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور  در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان قم، تامین مسکن مناسب را یکی از سیاسیت های اصلی دولت برشمرد و گفت: در این راستا هر سال یک میلیون واحد مسکونی احداث می شود.

وی افزود: در خصوص اقساط طرح نهضت ملی‌مسکن هم تلاش می شود تا زمینه ای ایجاد شود تا اقشار ضعیف بتوانند به صورت معمول آن را پرداخت کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه برای متقاضیان مسکن در قم زمین مورد نیاز تامین خواهد شد، گفت: هم اکنون برای ۵۰ درصد از متقاضیان قمی زمین تامین شده و برای بقیه آنها نیز اراضی مورد نیاز پیش بینی شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه در استان قم حدود ۹۰ هزار نفر واجد الشرایط اولیه طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده اند، گفت: با الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری در شهرک پردیسان به محدوده شهری قم مشکلی از نظر تامین زمین وجود نخواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا