دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تهیه دستورالعمل ارزیابی ایمنی ساختمان‌های بالای چهل سال از سوی کمیسیون عمران شورا

محمد آقامیری در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین اظهارداشت: در حال حاضر اقدامات لازم برای ایمن سازی ساختمان‌های پرخطر در برابر حریق آغاز شده و همزمان نیز کمیسیون عمران شورای شهر تهران نیز جلساتی را برای بررسی چگونگی پایش ایمنی ساختمانهایی که عمر مفید آنها بالای چهل است را شروع کرده است..

وی تاکید کرد: ارزیابی این ساختمانها از بعد طراحی سازه و وضعیت ایمنی ساختمان در شرایط موجود است و قرار است که خروجی این جلسات به تهیه دستورالعملی ختم شود که برای اجرا به سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران ابلاغ خواهد شد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران همچنین در بخشی دیگر از اظهارات خود درباره موضوع بحران فرونشست نیز گفت: معضل فرونشت بحرانی است و به دنبال آن هستیم که لایحه ای از شورای عالی استانها برای تعیین تکلیف و شرح وظایف سازمانهای ذی ربط در امر فرونشست تقدیم مجلس کنیم.

آقامیری تاکید کرد: با تصویب لایحه مذکور ،قانونی شدن فرآیندها و تعیین ردیف بودجه ،تمهیدات و سازوکار لازم برای مقابله با فرونشست در کل کشور انجام خواهد شد و پیش بینی می شود که در استان تهران از اواخر سال جاری و برای کل کشور از اویل سال آینده اجرایی شود..

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا