مجلس و ارگان هامجله خبری

سرانجام منابع مالی پروژه خط متروی تهران ـ‌ پرند

به گزارش ساختمان آنلاین:   منصوری استاندار تهران در بازدیدی که به اتفاق فرماندار شهرستان رباط کریم، امام جمعه این شهر، مجری خط متروی تهران ـ پرند، پیمانکاران، مشاوران و برخی از عوامل دست اندرکار پروژه صورت گرفت، با تاکید بر این نکته که تکمیل و راه اندازی خط مترو تهران ـ پرند یکی از طرح های اولویت دار استان در سال جاری تلقی می شود، عزم تمام دستگاه های ذیربط از جمله وزارت راه و شهرسازی، استانداری و شهرداری تهران را نشانه جدیت متولیان امر در اتمام این پروژه در اسرع وقت دانست.

گفتنی است پروژه خط مترو تهران ـ پرند در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در بخش عملیات ساختمانی، نیازمند تامین منابع مالی جهت تکمیل کارهای باقی مانده و خصوصاً خرید و نصب تجهیزات است تا بتوان انتظارات نیم میلیون جمعیت ساکن این شهر را پس از سال ها برآورده ساخت.

اخیراً مراحل تثبیت روسازی مسیر ریلی این خط با استفاده از تجهیزات مکانیزه آغاز شده و در حال انجام بوده و نازک کاری ایستگاه نیز پیگیری می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا