راه و شهرسازیمجله خبری

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور

امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید آغاز خواهد شد.

بر این اساس قرار است رئیس جمهور در جلسه شورای عالی مسکن به صورت ویدئو کنفرانس فرمان عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی‌مسکن در ۲۲ شهر جدید را صادر کند. بیشترین تعداد واحدها با ۱۵ هزار واحد به شهر جدید هشتگرد اختصاص داشته و پس از آن شهر جدید فولادشهر در استان اصفهان با ۱۴ هزار و ۷۵۰ واحد بیشترین تعداد واحدهای آغاز به ساخت را در اختیار خواهند داشت.

‌در استان تهران نیز ۲۵۰۰ واحد برای شهر جدید پردیس کلنگ زنی خواهد شد و حدود ۵ هزار واحد در پرند احداث می‌شود. شهر جدید صدرا در استان فارس و سهند در آذربایجان شرقی با به ترتیب ۷ و ۹ هزار واحد از دیگر شهرهای با بیشترین واحد نهضت ملی مسکن خواهند بود که امروز رئیس جمهور فرمان کلنگ زنی آنها را صادر خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا