اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: هدف گذاری ما ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی بود که امسال عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود در شهرهای مختلف قرار داده ایم.

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت و گو با  خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان اینکه بر اساس سیاست های اولیه وزارت راه و شهرسازی ۶۰۰ هزار واحد برای مجموعه های جدید در شهرهای جدید پیش‌بینی شده بود که این را در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: ما در سال گذشته ۲۰۰ هزار واحد عملیاتی را شروع کرده ایم.

او ادامه داد: مردم باید با آورده های خود شرایط پیشرفت فیزیکی پروژه ها را آماده کنند. یکی از موضوعات اصلی ما متقاضیان اصلی ما در شهر ها و کلان‌شهر ها بود که چون ما محدودیت زمین داشتیم فرایند آماده سازی زمین های سال گذشته را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او اظهار کرد: مدل و الگویی که ما در حال تلاش برای ارتقای آن هستیم ایجاد ساختمان ها با تراکم پایین و رفتن به سمت خانه های حیاط دار است و این در شهر ها و کلان‌شهر های بزرگ سخت هست چراکه تقاضا در این شهر ها بالا است.

جعفری بیان کرد: ما ظرفیت و فرصت را برای بحث کیفیت مناسب زندگی برای متقاضیان فراهم کردیم و با واگذاری برخی زمین ها، متقاضیان به ساختن آن اقدام میکنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت ساختمان ها با واحد پذیری بالا تر در دستور کار ما قرار دارد که تمامی آن در شهرهای اصلی ما برنامه ریزی شده است اظهار کرد: با واگذاری این قطعات به مردم فرصتی فراهم می کنیم تا آنها خود اقدام به ساخت واحد خود کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا