اجتماعی

بیشترین بودجه پروژه عمرانی به منطقه چهار تخصیص داده شده است

شهردار منطفه چهار با بیان اینکه منطقه چهار از جمله مناطقی است که دارای بالاتربن حجم از پروژه های عمرانی است در عین حال اظهار داشت: بیشترین بودجه عمرانی در شهر تهران‌ به منطقه چهار تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴، صبح امروز – شنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲- در هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴، خانواده شهدا و مدیران شهری این منطقه برگزار شد.

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در ابتدای این مراسم اظهار کرد: امروز ۸ پروژه از پروژه های شهرداری در منطقه ۴ افتتاح می‌شود و ارزش آن ۲۵۰ میلیارد تومان است.

اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، حدود ۶۳ هزار تن آسفالت معابر و ۳۰ هزارتن آسفالت بزرگراه‌ها، زمین بازی ، دیوار حائل ، رمپ اتصال بلوار چمن آرا به بزرگراه بابایی امروز افتتاح می‌شود.

وی افزود: منطقه ۴ یکی از مناطقی است که بیشترین بودجه عمرانی در شهر تهران‌ به آن تخصیص داده شده که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند ، ۳۱ پروژه احداثی داریم که همه آنها به قرارداد رسیده و به تدریج شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

کمالی زاده ادامه داد: ۱۰۱۷ میلیارد تومان قراردداد اعتبار هزینه‌ای داریم و به همین اندازه تا پایان سال قرارداد عمرانی منعقد خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: این منطقه با وسعت زیاد و جمعیتی در حدود ۱۰ درصد جمعیت شهر تهران، توجه و اعتبارات بیشتری را می‌طلبد ، همچنین در بحث تقاطعات غیر همسطح نیز به زودی رمپ اتصال راستگرد زین الدین به باقری به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: اسکان کارگری ناحیه ۷ که در مسیر پروژه دلاوران قرار داشت تخریب و به این نقطه منتقل می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا