راه و شهرسازیمجله خبری

بازسازی 439 مسکن مددجویان در البرز

به گزارش ساختمان آنلاین:  مازیار محمدی، رئیس مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است، گفت: رقمی معادل هفت میلیارد تومان صرف خرید و تعمیر 439 واحد مسکونی مددجویان شده است.

رئیس مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود: تمامی ایتام استان البرز که مورد حمایت این نهاد هستند صاحب مسکن شده‌اند و در استان هیچ یتیمی فاقد مسکن نیست.

این مقام مسؤول افزود: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا