راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

اجرای یک‌هزار و ۵۲۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در هشتگرد

به گزارش ساختمان آنلاین: عباس قنبری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد  بخشی از اقدامات آن شرکت را  در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهرسازی، اراضی اختصاص یافته به اجرای طرح، آمار ثبت‌نام متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن و پروژه‌های در دست انجام را برشمرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: برای تامین بخشی از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، الحاق حدود ۷۰۰ هکتار از اراضی شرکت عمران و ۷۵۰ هکتار اراضی فخر ایران واقع در حریم در دست اقدام است.

قنبری در خصوص آمار ثبت‌نام متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهر جدیدهشتگرد افزود: در مجموع در طر‌ح‌های حمایتی مسکن بیش از ۱۳۶ هزار نفر در شهر جدید هشتگرد ثبت‌نام کردند که پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

وی توضیح داد: در حال حاضر عملیات اجرایی یکهزار و ۵۲۲ واحد شامل مجتمع مسکونی ایران در زمینی به مساحت حدود ۱/۶ هکتار، مجتمع مسکونی فروغ به مساحت حدود ۲/۳ هکتار و مجتمع مسکونی آراد به مساحت حدود ۳ هکتار آغاز شده است.

قنبری همچنین در خصوص زمین‌های اختصاص یافته به طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهر جدیدهشتگرد گفت: در مجموع حدود ۵۲ هکتار زمین با قابلیت احداث تعداد ۹ هزار و ۷۰ واحد در محدوده شهر جدید هشتگرد به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا