بورس و بازارمجله خبری

قیمت مسکن مهر در شاندیز مشهد

به گزارش ساختمان آنلاین:  شاندیز مشهد از مناطق قدیمی است که در دره ای خوش آب و هوا قرار گرفته است، منطقه ییلاقی شاندیز جز مناطق سردسیری است اما طبیعت سرسبزی در آنجا حاکم و در ایام دور اقامتگاه شاهان بوده است. در جایی دیگر گفته شده در این منطقه قلعه تاریخی به نام شاهان دژ وجود داشته است. منطقه شاندیز در راه گذر مشهد به نیشابور قرار دارد.

در شاندیز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ مسکن مهر قرار دارد و قیمت هر مترمربع مسکن مهر در این منطقه حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان است و قیمت کل یک واحد مسکونی در این منطقه معمولا زیر یک میلیارد تومان است. البته باید تاکید کرد که در سایت مسکن مهر شاندیز امکانات سکونتی چندانی وجود ندارد و خدمات شهری که به ساکنان مسکن مهر این منطقه ارائه شده است، به صورت حداقلی است و مدرسه یا خدمات درمانی و خدمات شهری ضعیفی در این منطقه عرضه شده است.

در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای مسکونی مهر را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک منطقه می بینید:

Capture

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا