بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

آیین‌نامه تسهیلات نهضت ملی مسکن ابلاغ شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمود شایان با یادآوری تصویب پرداخت وام 450 میلیون تومانی در قالب نهضت ملی مسکن برای تهران، اظهار کرد:  این وام برای شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت از جمله  مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم  و اهواز 400 میلیون تومان است.

وی با بیان این‌که در مراکز استان‌ها وام 350، سایر شهرها 300 میلیون و روستاها 250 میلیون تومان است، افزود: مجموع دوران مشارکت و فروش اقساطی وام نهضت ملی مسکن حداکثر 20 سال (حداکثر 3 سال دوره مشارکت مدنی) است، ضمن این که پس از اتمام دوره مشارکت مدنی، اصل و سود دوران مشارکت مدنی قابل تقسیط به نام متقاضیان واجد شرایط خواهد بود.

وی بیان کرد: برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی‌مسکن، ترهین محل اجرای پروژه‌ها مطابق با ضوابط ناظر بر دستورالعمل مشارکت مدنی لازم است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه قانون جهش تولید (نهضت ملی مسکن) به شعب سراسر کشور این بانک، گفت: نرخ سود تسهیلات 18 درصد تعیین شده که بخشی از سود این وام در قالب یارانه توسط دولت تامین خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا