بورس و بازارمجله خبری

بررسی قیمت‌ها در بازار مسکن همدان

به گزارش ساختمان آنلاین:   با توجه به آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، نرخ فروش مسکن در همدان به دست آمده است که برخی از خانه‌های همدان در مناطق مختلف و متراژهای متفاوت در چه قیمت‌هایی معامله می‌شوند.

بنا بر داده‌های موجود در جدول زیر، آپارتمان ١۴۵ متر شکریه (سال ساخت ۱۳۹۱ و با متراژ ۱۴۵) با قیمت دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ثبت شده است.

واحد۱۰۰متری/برج استانداری/طبقه۱۱ (سال ساخت ۱۴۰۰ و با متراژ ۱۰۰ متر) با قیمت کلی دو میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، آپارتمان ۱۱۰متر جهان نما (سال ساخت ۱۳۹۸ و متراژ ۱۱۰) با قیمت ۲۹۷۰ میلیون تومان، آپارتمان ۸۳ متری کوچه ضرابی ( جولان ) (سال ساخت ۱۳۹۰ و متراژ ۸۳) با قیمت یک میلیارد تومان، آپارتمان ۱۰۵ متری بر کمال آباد بالا (سال ساخت ۱۳۹۵ و متراژ ۱۰۵ متر) با قیمت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ثبت شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا