راه و شهرسازیمجله خبری

معاون جدید حقوقی و پارلمانی وزارت راه منصوب شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در حکمی، مجتبی یزدانی را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به یزدانی آمده است: نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم، شما را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌ها منصوب می‌نمایم.

در این حکم تصریح شده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش، در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است مجتبی یزدانی پیش از این سابقه حضور در شهرداری تهران به عنوان معاون خدمات شهری، شهرداری کرمانشاه به عنوان شهردار و تجربه تصدی شهرداری‌های مناطق ۸، ۱۵ و یک را داشته است.

پیش از یزدانی، سید فرزاد نجات‌نیا سمت معاونت حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا