اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

صدور پروانه ۱۳ شهرک دولتی و خصوصی در سال جاری

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه این شرکت برای صدور پروانه تاسیس ۱۰ شهرک دولتی و ۳ شهرک خصوصی برای امسال خبر داد و گفت: اجرای این طرح را جدیت امسال اجرایی خواهیم کرد.

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان اینکه شهرک سازی و همچنين ساخت واحدهای مسکونی در قالب واحدهای یک طبقه را همواره در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: فرآیند بررسی و تصویب طرح شهرک سازی دولتی و خصوصی را در 5 شهر جدید امسال اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه توضیح داد: این طرح شهرک سازی امسال شهرهای جدید سمنگان در سیرجان، پارس در استان بوشهر، اینچه‌برون در استان گلستان، شهر جدید پیرامون خرم‌آباد و شهر جدید پیرامون کرمانشاه امسال بررسی و عملیاتی خواهد شد و فرآیند تصویب طرح آنها انجام می‌شود.

جعفری ادامه داد: امسال همچنین طرح آماده‌سازی، طراحی‌شهری و صدور پروانه تاسیس ۱۰ شهرک دولتی و ۳ شهرک خصوصی تا پایان امسال انجام می‌شود.

او یادآور شد: امسال شرکت عمران شهرهای جدید تمام توان خود را برای آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده ایم و از سوی دیگر تلاش برای بستن پرونده مسکن مهر در شهرهای جدید تهران را امسال به کار گرفته ایم.

او اظهار کرد: هزینه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در واحدهای یک طبقه بسیار کمتر خواهد بود بنابراین شهرهایی که زمین در آنجا وجود دارد را همواره در اولویت قرار داده ایم همانطور که در شهر جدید ایوانکی این اقدام را انجام داده ایم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا