اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهمجله خبری

بازار اجاره مسکن امسال برای مستاجران پرتنش است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت باید برنامه ریزی لازم را برای بازار اجاره مسکن امسال در دستور کار خود قرار دهد چراکه بازار اجاره امسال با توجه به رشد چشم گیر قیمت ها بازار سختی خواهد بود.

مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین،  با بیان اینکه امسال سال پر تنشی برای مستاجران خواهد بود و باید دولت تمهیدات لازم برای حمایت از مستاجران در دستور کار خود قرار دهد گفت: بازار مسکن امسال با افزایش قیمت زیادی از جمله قیمت سیمان، شن و بخش عمده ای از مصالح ساختمانی با رشد قیمتی زیادی روبرو شده که دولت باید برای کنترل آنها برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

او ادامه داد: دولت برای ساخت مسکن ویلایی باید به زیر ساخت های این طرح توجه لازم را داشته باشد تا شاهد مشکلاتی از جمله مسکن مهر روبرو نشویم چراکه هنوز بعد از گذشت دو دهه از ساخت مسکن مهر در بسیاری از شهرها شاهد‌ آن هستیم که زیر ساخت های این طرح هنوز کامل نیست و ساکنان با مشکلات زیادی روبرو شده اند.

یوسفی بیان کرد: طرح ویلایی سازی در حال حاضر در بسیاری از شهرهای کوچک اجرا شده اما در کلان شهرها برای اجرای این طرح اراضی به میزان کافی وجود ندارد بنابراین دولت باید برای اجرایی شدن این طرح بتواند به گونه ای برنامه ریزی کند که در تمامی شهرها و روستاها طرح ویلایی سازی قابلیت اجرا داشته باشد.

عضو کمسیون عمران مجلس اظهار کرد: دولت برای کنترل بازار اجاره مسکن باید برنامه ریزی لازم را انجام دهد و از سوی دیگر باید اقدامات لازم جهت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک ها امسال پیگیری شود تا مستاجران برای دریافت این تسهیلات با مشکل مواجه نشوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا