اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن از ۱۲۹ به ۷۱

معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران از کاهش تعداد ساختمانهای ناایمن از ۱۲۹به ۷۱خبرداد.

کامران عبدولی در گفتگو با خبرنگار شهری پایگاه خبری ساختمان آنلاین ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:درخصوص حل مشکلات ساختمان‌های ناایمن تاکنون اقدامات متعددی انجام شده است که اولین آن تشکیل کمیته ایمنی در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و‌همکا ری ق‌وه قضاییه برای حل مشکلات ساختمان از جمله این موارد است.

وی در توضیح آخرین وضعیت ساختمانهای ناایمن اذعان داشت:۱۲۹ساختمان بحرانی داشتیم که توانستیم ایمنی آنها را ارتقا دهیم و‌از شرایط بحرانی آنها را خارج کنیم.

وی گفت:از تعداد ۱۲۹ساختمان بسیار پرخطر فقط ۷۱مورد باقی مانده است که براساس برنامه ای که به صورت جدی داریم ،بنا داریم که تا پایان شهریور عملیات ارتقای ایمنی این ساختمانها را انجام دهیم.

وی ادامه داد:دربخش دولتی همکاری خوبی در زمینه ارتقای ایمنی ساختمانهای ناایمن نداریم اما در بخش خصوصی با توجه به روند ارتقای سطح ایمن سازی ساختمانهای ناایمن ،می توان گفت سطح همکاری بخش خصوصی مطلوب است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا