استارتاپ ها

هوم سرویز HomeServize – سامانه هوشمند درخواست خدمات

 درباره هوم سرویز:

برنامه هوم سرویز (HomeServize) یک سامانه درخواست خدمات است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی نسبت به استخدام نیروهای متخصص در زمینه های مختلفی اعم از نظافت، خدمات رایانه‌ای، تعمیرات و غیره اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه هوم سرویز (HomeServize) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

هوم سرویز homeserviz - سامانه هوشمند درخواست خدمات

مزایای هوم سرویز:

ارائه خدمات و سرویس های متنوع
امکان اطلاع از هزینه پیش از ثبت درخواست
امکان ثبت نام در برنامه به عنوان سرویس دهنده

ثبت درخواست در یک دقیقه!
استادکار هایی با پیشینه بررسی‌شده!
خدمات تضمین شده! گارانتى تعمیر و نظافت!
قیمت‌های شفاف و رقابتی!
الان مى تونین از هوم سرویز نظافت منزل، خشکشویی، کارواش، خدمات فنی با آچار به دستان حرفه ای، خدمات رایانه‌ای، قالیشویی، تعمیرات و بازسازی، خدمات خودرو، لوله‌کشی آب، تأسیسات لوله‌کشی گاز، کلیدسازی، مبل شویی، نظافت مشاعات و راه پله، درب اتوماتیک، خشک‌شویی، تأسیسات برق و الکتریک، تأسیسات گرمایشی، تعمیر و نصب آیفون تصویری، خدمات دوربین مداربسته، کابینت و طراحی داخلی، نجاری، نقاشی و لوازم گازسوز، مبل شویی رو توى شهر تهران بخوایین!
با هوم سرویز امنیت و کیفیت مثال زدنی را برای شما فراهم میکنیم.

هوم سرویز homeserviz - سامانه هوشمند درخواست خدمات

سوالات کاربران

اگر بخواهم کار را قبل از سررسید زمان آن لغو کنم چه‌کاری انجام دهم؟
ما می‌دانیم که تغییرات در آخرین لحظه ممکن است اتفاق بیافتد، لذا به دلیل برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام‌شده خواهشمندیم حداقل ۳ ساعت قبل آن را از طریق نرم افزار با زدن لغو آن را به ما اعلام نمایید.
همچنین راه های ارتباطی ما خط ویژه ۹۱۰۰۱۳۳۲-۰۲۱ یا قسمت تماس با ما در سایت می باشد.

اگر کار از مبلغ پیش‌بینی‌شده هوم سرویز بیشتر شود چه اتفاقی می‌افتد؟
به‌طورمعمول، این اتفاق نمی‌افتد سرویس گرهای آموزش‌دیده ماقبل از شروع کار حتماً قیمت‌ها را اعلام می‌کنند و شما با قضاوت عادلانه می‌توانید تصمیم‌گیری نمایید.

آیا هوم سرویز در حال حاضر در محله من سرویس دارد؟
در حال حاضر، ما فقط در تهران عملیاتی هستیم. اما ما قطعاً برنامه‌ای برای گسترش داریم. ما را در فیس‌بوک، توییتر ، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید یا در خبرنامه عضو شوید تا از توسعه‌ها باخبر شوید.

آیا سرویس گران امکانات و لوازم لازم را تهیه می‌کنند یا من باید آن‌ها را تهیه کنم؟
قیمت خدمت‌های اعلام‌شده در هوم سرویز فقط قیمت خدمت می‌باشد و شامل جنس نیست. اما در صورت نیاز به ابزار خاصی مثل نردبان از قبل هماهنگی‌ها با شما صورت می‌پذیرد و در صورت تائید شما امکان خریداری اجناس لازم توسط همیاران ما وجود دارد.

اگر همیار هوم سرویز در زمان مقرر مراجعه نکند چه‌کاری انجام دهیم؟
در اولین فرصت در یک‌زمان مناسب جایگزینی برای شما در ساعتی که قبول نمایید ترتیب داده می‌شود اما شما می‌توانید توسط راه‌های ارتباطی اشاره شده کار خود را لغو نیز بنمایید.

آیا درحالی‌که کاری انجام می‌شود کسی در خانه حضورداشته باشد؟
بله، قویاً توصیه می‌شود در زمان اجرا در خانه حضورداشته باشید تا توضیحات کاملی تا انتهای کار در خصوص کار به همیار ارائه شود .

آیا هوم سرویز مسئول کیفیت کار است؟
بله، ما و شرکای خدمات ما ۱۰۰٪ پاسخگو برای هر کار انجام‌شده هستیم. بااین‌حال، در صورت هرگونه مشکل از طرف سروی دهنده، ایشان متعهد به انجام دوباره‌کار یا بازپرداخت پول می‌باشند.

چگونه می‌توانم بازخورد به اشتراک بگذارم؟
شما می‌توانید نظرات را بلافاصله از طریق “سرویس های من” در صفحه نرم‌افزار یا سایت و انتخاب جزییات سرویس و کلید “ثبت نظر” به اشتراک بگذارید. نه‌تنها این راه ها، بلکه شما می‌توانید از طریق همه راه‌های ارتباطی دیگر مثل تلفن، تلگرام یا اینستاگرام نیز نظراتتان را اعلام نمایید.

چگونه می‌توانم یک موضوع را گزارش کنم؟
بسیار ساده و آسان است. به‌راحتی می‌توانید از طریق تماس با ما در نرم‌افزار و سایت یا تماس تلفنی هر موضوعی را اعلام نمایید.

چگونه هزینه را به هوم سرویز پرداخت کنم؟
شما می‌توانید با پرداخت مستقیم به سرویس گران دستمزد سرویس را پرداخت نمایید. به‌زودی امکان پرداخت‌ها به‌صورت الکترونیکی نیز فراهم می‌آید.

شرکای خدمات هوم سرویز چه کسانی هستند؟
ما جمع بهترین خدمات دهنده‌ها را در سراسر مناطق تحت پوشش،با دریافت گواهی مهارت‌های مرتبط ، چک کردن پیشینه کاری و اطمینان از انجام درست کارها را گرد هم آورده‌ایم.

قیمت سرویس ها و خدمات را از کجا متوجه شوم؟
قیمت تمام سرویس ها را می توانید از طریق نرم افزار و انتخاب هر سرویس حتی پیش از ثبت درخواست مشاهده نمایید.

اپلیکیشن هوم سرویز:

اپلیکیشن هوم سرویز (HomeServize) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند سرویس دهنده خدمات مورد نظر خود را به صورت آنلاین و از طریق گوشی استخدام کنند. به عنوان مثال در صورتی که به دنبال فردی برای نظافت منزل خود هستید، می‌توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن مذکور نسبت به درخواست سرویس نظافت منزل اقدام نمایید. برنامه HomeServize (هوم سرویز) شامل خدمات مختلفی از جمله نظافت منزل، تعمیرات، کارواش و غیره می‌شود و در حال حاضر تنها در شهر تهران فعال است.

هوم سرویز homeserviz - سامانه هوشمند درخواست خدمات

این اپلیکیشن برای دو سیسم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت هوم سرویز نسبت به درخواست آنلاین خدمات و استخدام سرویس دهنده مورد نظر خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن هوم سرویز (HomeServize) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

خدمات و سرویس های ارائه شده توسط برنامه هوم سرویز (HomeServize) بسیار متنوع هستند و به منظور استفاده از این خدمات نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. پس از اجرای برنامه مذکور در صفحه اصلی به لیستی از سرویس های پیشنهادی و گروه های خدماتی دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با لمس آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجو سرویس مورد نظر خود بپردازید.

با انتخاب هر یک از سرویس ها، شرایط و تعهدات سرویس مورد نظر قابل مشاهده خواهد بود. به منظور محاسبه هزینه برخی از سرویس ها، سوالاتی از پرسیده خواهد شد که بر طبق پاسخ شما هزینه تعیین می‌گردد. به عنوان مثال با انتخاب سرویس نظافت راه پله نیاز است تا تعداد طبقات ساختمان را مشخص نمایید. به طور قطع هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه سرویس هم افزایش خواهد یافت.

هوم سرویز homeserviz - سامانه هوشمند درخواست خدمات در مرحله بعدی نیاز است تا آدرس خود را وارد کنید. سپس از شما خواسته می‌شود تا تاریخ دریافت سرویس و ساعت اعزام را هم مشخص نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، لیستی از ارائه دهندگان سرویس مورد نظر نمایان خواهد شد. در این بخش به اطلاعاتی نظیر قیمت و میزان محبوبیت سرویس دهنده دسترسی خواهید داشت و می‌توانید سرویس دهنده مورد نظر خود را بر اساس این اطلاعات انتخاب کنید.

پس از انتخاب هر یک از سرویس دهندگان مشخصات کامل سرویس دهنده در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات به دیدگاه های سایر کاربران در رابطه با سرویس گر مورد نظر دسترسی داشته باشید و از این طریق از کیفیت خدمات سرویس مطلع شوید. علاوه بر امکان درخواست خدمات، افراد می‌توانند به عنوان سرویس دهنده در برنامه هوم سرویز (HomeServize) ثبت نام کنند و خدمات خود را از طریق این اپلیکیشن به کاربران ارائه نمایند.

هوم سرویز homeserviz - سامانه هوشمند درخواست خدمات

راه های ارتباطی با هوم سرویز:

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۷۸، طبقه ۴

تلفن: 02191001332

Info@homeservize.com :ایمیل

اینستاگرام: https://www.instagram.com/homeservize/

تلگرام: https://t.me/HomeServize

وبسایت : www.HomeServize.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا