اجتماعی

استقرار بیش از 620 نیرو جهت تسهیل خدمات‌دهی شبانه‌روزی به زائرین حسینی(ع)

به گزارش ساختمان آنلاین:  صباغ گفت: با استقرار 620 نیروی انسانی از مناطق 2 ،5 و 11 و تعداد 53 دستگاه خودروی سنگین و مکانیزه، 105 تن خاک، نخاله و ضایعات از این مرز جمع آوری شده و روزانه نسبت به جمع آوری و حمل 54 تن زباله و رفت و روب و نظافت 750 هزار مترمربع از معابر در این مرز اقدام می شود.
جانشین کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران به اقدامات جانبی و پشتیبانی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: پذیرایی زوار در قالب تهیه و توزیع انواع آشامیدنی ها( آب و شربت)، میوه و توزیع بسته های غذایی به صورت روزانه به تعداد 15 هزار بسته غذایی، 70 هزار بطری آب آشامیدنی، 10 هزار لیتر شربت و جانمایی مه پاش جهت کاهش گرمای هوا از جمله خدمات همکاران مناطق مستقر در این مرز است.
شایان ذکر است، این اقدامات پیرو دستور شهردار محترم تهران مبنی بر ارائه خدمات شهرداری تهران به زوار اربعین حسینی و پیرو اقدامات کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی با راهبری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و با استقرار نیروها و ماشین آلات مناطق 2، 5 و 11 در مرز مهران- زرباطیه در حال انجام است. صباغ شهردار منطقه 15 نیز به عنوان جانشین کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران با حضور در پایانه های مرزی بر روند خدمات دهی به زوار الحسین (ع) نظارت دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا