اجتماعی

مناسب‌سازی دویست کیلومتر از معابر پایتخت برای معلولان

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به مناسب سازی دویست کیلومتر از معابر پایتخت برای معلولان گفت: در حال پیگیری هستیم تا اتفاقات خوبی در حوزه سالمندی در سطح شهر تهران برای سالمندان رخ دهد.

محمد امین توکلی زاده ضمن بیان مطلب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین،  اظهار داشت: به منظور مناسب سازی فضای شهر برای اقشار مختلف شهروندان شامل کودکان، معلولان، سالمندان و…، کمیته ای شکل گرفته است که مباحث آن در حال تبدیل شدن به ضوابط و دستورالعملهایی است که ملاک عمل شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در راستای مناسب سازی معابر برای معلولان، بیش از دویست کیلومتر از معابر شهر تهران بهسازی شده است. در همین حال در سطح شهر تهران راه اندازی پارکهای کودک و مادر، تشکیل کمیته شهر مناسب سازی شهر برای سالمندان نیز عملیاتی شده است که متولی آن اداره کل سلامت است.

توکلی زاده همچنین درباره اقدامات فرهنگی برای ترویج و فرهنگ سازی در خصوص حوزه های مختلف شهری گفت: امسال به همت شورای شهر تهران، بودجه خوبی برای فرهنگ سازی و آموزش در حوزه های مختلف شهروندی نظیر پسماند و… در نظر گرفته شده است  که اداره کل آموزش در این زمینه مشغول به فعالیت است و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا